ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
0 ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ

ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ:0,00 €

2310 474144 & 6981204111

Συχνότερες ερωτήσεις και απαντήσεις

1. Υπάρχει χρέωση για την αντικαταβολή;
Δεν υπάρχει κανένα επιπλέον κόστος για τις παραγγελίες με χρήση του τρόπο πληρωμής της αντικαταβολής.
2. Πόσες ημέρες χρειάζονται για την παραλαβή της παραγγελίας μου;
Συνήθως για την παραλαβή της παραγγελίας σας χρειάζονται 1-3 εργάσιμες ημέρες (ανάλογα με τον προορισμό). Στην περίπτωση όπου ο προορισμός της παραγγελίας σας θεωρείτε δυσπρόσιτος από τις εταιρείες ταχυμεταφορών (πχ ορεινά χωριά) , το πιθανότερο είναι να χρειαστούν επιπλέον εργάσιμες ημέρες για τις παραδόσεις.

*Σε περιόδους όπου ο φόρτος εργασίας των εταιρειών ταχυμεταφοράς είναι αυξημένος ( λόγω ιδιαίτερων συνθηκών ) είναι πολύ πιθανό να υπάρχουν επιπλέον καθυστερήσεις στις παραδόσεις των παραγγελιών.
3. Ποιό είναι το κόστος των μεταφορικών;
Για παραγγελίες συνολικής αξίας έως 50€, το κόστος των μεταφορικών είναι 3€.
Για παραγγελίες συνολικής αξίας άνω των 50€, το κόστος των μεταφορικών είναι μηδενικό.

*Η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι πάντα δωρεάν.


4. Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελίας μου;
Η παρακολούθηση μιας παραγγελίας μπορεί να γίνει με τους παρακάτω τρόπους:

1. Μέσω του ενημερωτικού e-mail που θα λάβετε στο προσωπικό σας e-mail αμέσως μετά την εκτέλεση της παραγγελίας σας (κάποιες φορές αυτά τα e-mail βρίσκονται στον φάκελο με τα "Ανεπιθύμητα").

2. Μέσω της σελίδας μας όπου στο επάνω μέρος υπάρχει το πλαίσιο "ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ" και γράφοντας τον αριθμό αποστολής που έχετε λάβει είτε μέσω e-mail είτε μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί μας.

* Στην περίπτωση όπου δεν γνωρίζετε ή δεν μπορείτε να βρείτε τον Αριθμό αποστολής της παραγγελιάς σας, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ώστε να σας ενημερώσουμε αντίστοιχα.
5. Παραλαβή παραγγελίας μέσω κάποιου από τα φυσικά καταστήματα Nespo Athletics-Hood Of Sneakers.
Για τις παραγγελίες που έχουν ζητηθεί να γίνει παραλαβή τους από κάποιο από τα φυσικά μας καταστήματα, συνήθως χρειάζονται 1-3 εργάσιμες ημέρες για την εκτέλεσή τους.

Στη συνέχεια (αφού ενημερωθείτε από εμάς είτε μέσω e-mail είτε μέσω sms) για την ακριβή ημέρα που η παραγγελία σας θα βρίσκεται στο κατάστημα της επιλογής σας, θα μπορείτε πλέον να επισκεφθείτε το κατάστημα και να παραλάβετε την παραγγελία σας.
6. Μπορεί να γίνει επιστροφή των χρημάτων της παραγγελίας μου;
Στην περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή των χρημάτων της παραγγελίας σας θα πρέπει:

1. Είτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς (2310474144 & 6981204111) για να διευθετήσουμε την επιστροφή σας και να σας ενημερώσουμε για τη διαδικασία.
2. Ή να συμπληρώσετε την ηλεκτρονική Φόρμα επιστροφών που θα βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας μας και να συμπληρώσετε τα απαραίτητα στοιχεία για την επιστροφή σας στο πεδίο με τα Σχόλια (Αριθμός λογαριασμού, Τράπεζα, Όνομα δικαιούχου).
7. Τί γίνεται στην περίπτωση όπου έχω λάβει ελαττωματικό ή λάθος προιόν;
Στην περίπτωση όπου για κάποιο λόγο έχετε λάβει ελαττωματικό ή λάθος προϊόν παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας τηλεφωνικά (2310474144 & 6981204111) ώστε να διευθετήσουμε το ζήτημά σας.
8. Σε πόσες ημέρες ολοκληρώνεται το άιτημα της επιστροφής των χρημάτων μου μιάς παραγγελίας;
Στις παραγγελίες που δρομολογούνται για επιστροφή χρημάτων, η πίστωση στον αριθμό λογαριασμού του δικαιούχου πραγματοποιείται σε ένα διάστημα 2-7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της επιστροφής από εμάς.
9. Χρήση Ηλεκτρονικής Φόρμας Επιστροφών

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ηλεκτρονική Φόρμα Επιστροφών που θα βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας μας (ισχύει μόνο για παραγγελίες που έχουν γίνει ηλεκτρονικά μέσω της σελίδας μας):

  • Στην αρχή θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τον κωδικό της παραγγελίας σας (μπορείτε να τον βρείτε στο email που έχετε λάβει όταν βάλατε την παραγγελία σας).
  • Στη συνέχεια θα πρέπει να επιλέξετε τι ακριβώς θέλετε να κάνετε με την επιστροφή σας μέσω των επιλογών που εμφανίζονται στο πλαίσιο "Αιτιολογία επιστροφής" για κάθε είδος της αρχικής σας παραγγελίας.
  • Εάν χρειάζεστε μόνο αλλαγή στο μέγεθος τότε μπορείτε να επιλέξετε από τα διαθέσιμα μεγέθη αυτό που θέλετε χωρίς την συμπλήρωση του πεδίου με τα "Σχόλια".
  • Εάν θελήσετε αλλαγή με κάποιο άλλο είδος της αρεσκείας σας θα πρέπει να συμπληρώσετε στο πεδίο με τα "Σχόλια" τα παρακάτω στοιχεία (Κωδικός νέου προϊόντος & επιθυμητό μέγεθος ).
  • Εάν θελήσετε επιστροφή των χρημάτων σας θα πρέπει να συμπληρώσετε στο πεδίο με τα "Σχόλια" τα παρακάτω στοιχεία ( Αριθμός λογαριασμού τράπεζας (όχι αριθμός πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας), Επωνυμία τράπεζας, Ονοματεπώνυμο δικαιούχου του λογαριασμού).

Αφού έχετε συμπληρώσει τα απαραίτητα πεδία επιλέγετε το κουμπί "Αποστολή".

Έτσι, εμείς θα λάβουμε το αίτημα σας και εσείς προχωράτε κανονικά στην αποστολή της επιστροφής σας προς εμάς χωρίς καμία χρέωση και μέσω των συνεργαζομένων εταιρειών courier (Γενική Ταχυδρομική ή ΕΛΤΑ Πόρτα Πόρτα ).

Τέλος, αφού λάβουμε την επιστροφή σας θα προχωρήσουμε άμεσα στο αίτημα που μας ζητήσατε και θα ενημερωθείτε ξανά μέσω email από εμάς για την παρακολούθηση της πορείας της αλλαγής-επιστροφής σας.

10. Γίνονται αποστολές παραγγελιών στην Κύπρο;
Αποστολές παραγγελιών προς την Κύπρο δυστυχώς προς το παρών δεν πραγματοποιούνται.
11. Υπάρχει η δυνατότητα άτοκων δόσεων για πληρωμές μέσω πιστωτικής κάρτας;
Εάν επιλέξετε να πληρώσετε την παραγγελία σας με πιστωτική κάρτα, μπορεί να γίνει και μέσω άτοκων δόσεων (έως 5) για συνολικά ποσά από 50€ και άνω.
12. Πόσο χρονικό διάστημα υπάρχει για την επιστροφή - αλλαγή της παραγγελίας μου;
Οι αλλαγές - επιστροφές θα πρέπει να αποστέλλονται πίσω στην εταιρεία μας μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας.
13. Με ποιά ταχυμεταφορική εταιρεία courier θα πρέπει να επιστρέψω την παραγγελία μου;
Οι συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφοράς courier είναι η Γενική Ταχυδρομική και τα ΕΛΤΑ Πόρτα Πόρτα.

*Όλες οι αποστολές - επιστροφές θα πρέπει γίνονται αποκλειστικά με αυτές και οποιαδήποτε διακίνηση με διαφορετική εταιρεία δεν θα γίνεται αποδεκτή.
14. Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Εάν θελήσετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας , θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε πριν αυτή εκτελεστεί από εμάς , είτε τηλεφωνικώς ( είτε μέσω e-mail (info@nespo.gr).

15. Οδηγίες εξαργύρωσης ηλεκτρονικής δωροκάρτας E-Giftcard.

1. Ανοίξτε το e-mail που έχετε λάβει από τον αποστολέα της δωροκάρτας και πατήστε την ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗ GIFTCARD!*

Αυτόματα αποθηκεύεται το ποσό της δωροκάρτας στο καλάθι σας με την μορφή έκπτωσης και εμφανίζεται το αντίστοιχο μήνυμα επιβεβαίωσης.

2. Στη συνέχεια περιηγηθείτε στο www.nespo.gr και προσθέστε στο καλάθι τα προϊόντα που επιθυμείτε.

3. Στο καλάθι σας θα βρίσκονται τα προϊόντα που έχετε επιλέξει και πατώντας το ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ θα εμφανιστούν οι πληροφορίες της παραγγελίας σας.

4. Εφόσον έχετε καλύψει ή ξεπεράσει το συνολικό ποσό της δωροκάρτας, πατήστε την ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ, ώστε να εισάγετε τα στοιχεία σας και να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

 

*Η διάρκεια ισχύος της Ε-Giftcard είναι 6 μήνες από την ημερομηνία λήψης του ενημερωτικού email.

*Στην περίπτωση όπου ο παραλήπτης της E-Giftcard δεν έχει παραλάβει το e-mail εξαργύρωσης επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς στα τηλέφωνα επικοινωνίας.

*Για την εξαργύρωση της δωροκάρτας μέσω κάποιου από τα φυσικά μας καταστήματα θα πρέπει να γίνει η επίδειξη του email που έχετε λάβει ( είτε εκτυπωμένο είτε μέσω της συσκευής σας ). 

16. Παραγγελίες που περιέχουν προϊόντα Body Talk.
Οι παραγγελίες που περιέχουν προϊόντα Body Talk χωρίζονται σε 2 κατηγορίες ανάλογα με την διαθεσιμότητα τους. Η 1η κατηγορία είναι τα προϊόντα όπου υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα και οι παραγγελίες που τα περιέχουν  διευθετούνται σε διάστημα 1 έως 3 ημέρες. Η 2η κατηγορία είναι τα προϊόντα τα οποία δεν είναι άμεσα διαθέσιμα όπου και τα προμηθευόμαστε από τον κατασκευαστή. Οι παραγγελίες που τα περιέχουν διευθετούνται σε διάστημα 4 έως 10 ημέρες. Στην σελίδα κάθε προϊόντος αναγράφεται και η αντίστοιχη σήμανση διαθεσιμότητας.


BE THE FIRST TO KNOW! - JOIN OUR NEWSLETTER

Χρειάζεστε βοήθεια;
Επικοινωνία
0