Παραλαβή με BOX NOW

Η BOX NOW, ως τρόπος παραλαβής στο check out, σου επιτρέπει να παραλάβεις το δέμα σου ό,τι ώρα θες σε ένα από τα Αυτόματα Μηχανήματα Παραλαβής BOX NOW κοντά στο σπίτι σου ή στην δουλειά σου.

  • Παράλαβε το δέμα σου ότι ώρα θες: Tα ΒΟΧ ΝΟW Locker λειτουργούν 24ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα
  • Παράλαβε το δέμα σου γρήγορα: έως και την επόμενη ημέρα σε όλη την Ελλάδα
  • ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ανεξαρτήτως του ποσού της παραγγελίας.

Πως λειτουργεί;

  • Επίλεξε την BOX NOW ως τρόπο παράδοσης στο check-out.
  • Επίλεξε το BOX NOW Locker που προτιμάς στον χάρτη.
  • Λαμβάνεις PIN στο κινητό σου με τον κωδικό που ανοίγει την BOX NOW θυρίδα
  • Το δέμα σου θα σε περιμένει στη BOX NOW θυρίδα έως και 72 ώρες. Μπορείς να κάνεις παράταση για ακόμα 24 ώρες εύκολα και γρήγορα μέσω της ιστοσελίδας μας https://track.boxnow.gr/track ή καλώντας στο τηλεφωνικό μας κέντρο 2111005301
  • Ενιαία ογκομετρική χρέωση ανά παραγγελία

Τρόποι πληρωμής:

  • Προπληρωμή με οποιαδήποτε πιστωτική/χρεωστική κάρτα.
  • BOX NOW PAY ΟΝ ΤΗΕ GO! ( Το δέμα σου είναι ακόμα πιο κόντα! Εμείς το βάζουμε στην θυρίδα και εσύ πληρώνεις online μόλις θες να το παραλάβεις!).

Για παρακολούθηση παραγγελίας BOX NOW Track

Θέλεις να στείλεις τη παραγγελία σου ως δώρο στο αγαπημένο σου πρόσωπο; Τώρα μπορείς, άμεσα και οικονομικά εδώ: https://p2p.boxnow.gr

Υπάρχει χρέωση για την αντικαταβολή;

Δεν υπάρχει κανένα επιπλέον κόστος για τις παραγγελίες με χρήση του τρόπο πληρωμής της αντικαταβολής.

Πόσες ημέρες χρειάζονται για την παραλαβή της παραγγελίας μου;
Συνήθως για την παραλαβή της παραγγελίας σας χρειάζονται 1-3 εργάσιμες ημέρες (ανάλογα με τον προορισμό). Στην περίπτωση όπου ο προορισμός της παραγγελίας σας θεωρείτε δυσπρόσιτος από τις εταιρείες ταχυμεταφορών (πχ: ορεινά χωριά, νησιά), το πιθανότερο είναι να χρειαστούν επιπλέον εργάσιμες ημέρες για τις παραδόσεις.
 

*Σε περιόδους όπου ο φόρτος εργασίας των εταιρειών ταχυμεταφοράς είναι αυξημένος ( λόγω ιδιαίτερων συνθηκών ) είναι πολύ πιθανό να υπάρχουν επιπλέον καθυστερήσεις στις παραδόσεις των παραγγελιών.

Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;
Για παραγγελίες συνολικής αξίας έως €50€ το κόστος των μεταφορικών είναι 3€.
Για παραγγελίες συνολικής αξίας άνω των €50, τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
 
*Η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι πάντα δωρεάν.
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελίας μου;
Η παρακολούθηση μιας παραγγελίας μπορεί να γίνει με τους παρακάτω τρόπους:
 
1. Μέσω του ενημερωτικού e-mail που θα λάβετε στο προσωπικό σας e-mail αμέσως μετά την εκτέλεση της παραγγελίας σας (κάποιες φορές αυτά τα e-mail βρίσκονται στον φάκελο με τα "Ανεπιθύμητα").
 
2. Μέσω της σελίδας μας στο υποσέλιδο, πατώντας τον σύνδεσμο "Αναζήτηση Αποστολής" επιλέγοντας την εταιρεία ταχυμεταφοράς και γράφοντας τον αριθμό αποστολής που έχετε λάβει είτε μέσω e-mail είτε μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί μας.
 
* Στην περίπτωση όπου δεν γνωρίζετε ή δεν μπορείτε να βρείτε τον Αριθμό αποστολής της παραγγελιάς σας, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ώστε να σας ενημερώσουμε αντίστοιχα.
Παραλαβή παραγγελίας μέσω κάποιου από τα φυσικά καταστήματα Nespo Athletics - Hood Of Sneakers στη Θεσσαλονίκη.
Για τις παραγγελίες που έχουν ζητηθεί να γίνει παραλαβή τους από κάποιο από τα φυσικά μας καταστήματα, συνήθως χρειάζονται 1-2 εργάσιμες ημέρες για την διευθέτηση τους.
 
Στη συνέχεια (αφού ενημερωθείτε από εμάς είτε μέσω e-mail είτε μέσω sms) για την ακριβή ημέρα που η παραγγελία σας θα βρίσκεται στο κατάστημα της επιλογής σας, θα μπορείτε πλέον να επισκεφθείτε το κατάστημα και να παραλάβετε την παραγγελία σας.
Μπορεί να γίνει επιστροφή των χρημάτων της παραγγελίας μου;
Στην περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή των χρημάτων της παραγγελίας σας θα πρέπει:
 
1. Είτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς (2310474144 & 6981204111) για να διευθετήσουμε την επιστροφή σας και να σας ενημερώσουμε για τη διαδικασία.
2. Ή να συμπληρώσετε την ηλεκτρονική Φόρμα επιστροφών που θα βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας μας και να συμπληρώσετε τα απαραίτητα στοιχεία για την επιστροφή σας στο πεδίο με τα Σχόλια (Αριθμός λογαριασμού, Τράπεζα, Όνομα δικαιούχου).
Τί γίνεται στην περίπτωση όπου έχω λάβει ελαττωματικό ή λάθος προιόν;

Στην περίπτωση όπου για κάποιο λόγο έχετε λάβει ελαττωματικό ή λάθος προϊόν παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας τηλεφωνικά (2310474144 & 6981204111) ώστε να διευθετήσουμε το ζήτημά σας.

Σε πόσες ημέρες ολοκληρώνεται το άιτημα της επιστροφής των χρημάτων μου μιάς παραγγελίας;

Στις παραγγελίες που δρομολογούνται για επιστροφή χρημάτων, η πίστωση στον αριθμό λογαριασμού του δικαιούχου πραγματοποιείται σε ένα διάστημα 2-7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της επιστροφής από εμάς.

Χρήση Ηλεκτρονικής Φόρμας Επιστροφών

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ηλεκτρονική Φόρμα Επιστροφών που θα βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας μας (ισχύει μόνο για παραγγελίες που έχουν γίνει ηλεκτρονικά μέσω της σελίδας μας):

  • Στην αρχή θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τον κωδικό της παραγγελίας σας (μπορείτε να τον βρείτε στο email που έχετε λάβει όταν βάλατε την παραγγελία σας).
  • Στη συνέχεια θα πρέπει να επιλέξετε τι ακριβώς θέλετε να κάνετε με την επιστροφή σας μέσω των επιλογών που εμφανίζονται στο πλαίσιο "Αιτιολογία επιστροφής" για κάθε είδος της αρχικής σας παραγγελίας.
  • Εάν χρειάζεστε μόνο αλλαγή στο μέγεθος τότε μπορείτε να επιλέξετε από τα διαθέσιμα μεγέθη αυτό που θέλετε χωρίς την συμπλήρωση του πεδίου με τα "Σχόλια".
  • Εάν θελήσετε αλλαγή με κάποιο άλλο είδος της αρεσκείας σας θα πρέπει να συμπληρώσετε στο πεδίο με τα "Σχόλια" τα παρακάτω στοιχεία (Κωδικός νέου προϊόντος & επιθυμητό μέγεθος ).
  • Εάν θελήσετε επιστροφή των χρημάτων σας θα πρέπει να συμπληρώσετε στο πεδίο με τα "Σχόλια" τα παρακάτω στοιχεία ( Αριθμός λογαριασμού τράπεζας (όχι αριθμός πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας), Επωνυμία τράπεζας, Ονοματεπώνυμο δικαιούχου του λογαριασμού).

Αφού έχετε συμπληρώσει τα απαραίτητα πεδία επιλέγετε το κουμπί "Αποστολή".

Έτσι, εμείς θα λάβουμε το αίτημα σας και εσείς προχωράτε κανονικά στην αποστολή της επιστροφής σας προς εμάς χωρίς καμία χρέωση και μέσω των συνεργαζομένων εταιρειών courier (Γενική Ταχυδρομική ή ΕΛΤΑ Πόρτα Πόρτα ).

Τέλος, αφού λάβουμε την επιστροφή σας θα προχωρήσουμε άμεσα στο αίτημα που μας ζητήσατε και θα ενημερωθείτε ξανά μέσω email από εμάς για την παρακολούθηση της πορείας της αλλαγής-επιστροφής σας.

Γίνονται αποστολές στο εξωτερικό;

Αποστολές παραγγελιών εκτός Ελλάδας δυστυχώς προς το παρών δεν πραγματοποιούνται.

Υπάρχει η δυνατότητα άτοκων δόσεων για πληρωμές μέσω πιστωτικής κάρτας;

Εάν επιλέξετε να πληρώσετε την παραγγελία σας με πιστωτική κάρτα, μπορεί να γίνει και μέσω άτοκων δόσεων (έως 5) για συνολικά ποσά άνω των €50.

Πόσο χρονικό διάστημα υπάρχει για την επιστροφή - αλλαγή της παραγγελίας μου;

Οι αλλαγές - επιστροφές θα πρέπει να αποστέλλονται πίσω στην εταιρεία μας μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας.

Με ποιά ταχυμεταφορική εταιρεία courier θα πρέπει να επιστρέψω την παραγγελία μου;
Οι συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφοράς courier είναι η Γενική Ταχυδρομική και τα ΕΛΤΑ Πόρτα Πόρτα.
 
*Όλες οι αποστολές - επιστροφές θα πρέπει γίνονται αποκλειστικά με αυτές και οποιαδήποτε διακίνηση με διαφορετική εταιρεία δεν θα γίνεται αποδεκτή.
Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Εάν θελήσετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας , θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε πριν αυτή εκτελεστεί από εμάς , είτε τηλεφωνικώς ( είτε μέσω e-mail ([email protected]).

Οδηγίες εξαργύρωσης ηλεκτρονικής δωροκάρτας E-Giftcard.
  1. Ανοίξτε το e-mail που έχετε λάβει από τον αποστολέα της δωροκάρτας και πατήστε το κουμπί "ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗ ΤΩΡΑ" *
  2. Μόλις πατήσετε το κουμπί θα οδηγηθείτε στο www.nespo.gr, όπου μπορείτε να επιλέξετε τα προϊόντα που επιθυμείτε και να τα προσθέσετε στο καλάθι.
  3. Στο καλάθι σας θα βρίσκονται τα προϊόντα που έχετε επιλέξει και πατώντας το εικονίδιο του καλαθιού (πάνω δεξιά) και στη συνέχεια "ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΛΑΘΙΟΥ" θα εμφανιστούν οι πληροφορίες της παραγγελίας σας.
  4. Στη σελίδα καλαθιού καθώς και στη σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας (checkout), θα βρείτε ένα πεδίο όπου μπορείτε να συμπληρώσετε τον κωδικό της δωροκάρτας σας, ώστε να εφαρμοστεί η αντίστοιχη έκπτωση στο τελικό σύνολο. Ο κωδικός της δωροκάρτας περιέχεται στο email που λάβατε και είναι αποκλειστικά της μορφής ΧΧΧΧ-ΧΧΧΧ-ΧΧΧΧ-ΧΧΧΧ.
  5. Εφόσον έχετε καλύψει ή ξεπεράσει το συνολικό ποσό της δωροκάρτας, πατήστε το κουμπί "ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ", ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία. 

*Η διάρκεια ισχύος της Ε-Giftcard είναι 6 μήνες από την ημερομηνία λήψης του ενημερωτικού email.
*Στην περίπτωση όπου ο παραλήπτης της E-Giftcard δεν έχει παραλάβει το e-mail εξαργύρωσης επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς στα τηλέφωνα επικοινωνίας.
*Για την εξαργύρωση της δωροκάρτας μέσω κάποιου από τα φυσικά μας καταστήματα θα πρέπει να γίνει η επίδειξη του email που έχετε λάβει ( είτε εκτυπωμένο είτε μέσω της συσκευής σας ). 

Παραγγελίες που περιέχουν προϊόντα Body Talk.
Οι παραγγελίες που περιέχουν προϊόντα Body Talk χωρίζονται σε 2 κατηγορίες ανάλογα με την διαθεσιμότητα τους.
Η 1η κατηγορία είναι τα προϊόντα όπου υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα και οι παραγγελίες που τα περιέχουν  διευθετούνται σε διάστημα 1 έως 3 ημέρες.
Η 2η κατηγορία είναι τα προϊόντα τα οποία δεν είναι άμεσα διαθέσιμα όπου και τα προμηθευόμαστε από τον κατασκευαστή. Οι παραγγελίες που τα περιέχουν διευθετούνται σε διάστημα 4 έως 10 ημέρες.
 
Στην σελίδα κάθε προϊόντος αναγράφεται και η αντίστοιχη σήμανση διαθεσιμότητας.